شناسهٔ خبر: 65892137 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا/ انحراف به چپ سواری هیوندا علت حادثه+ عکس و فیلم

مدیر اورژانس پیش بیمارستان و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تصادف ۲ خودروی سواری در محور دامغان- جندق باعث جان‌باختن ۹ نفر و مصدمیت یک نفر شد.

صاحب‌خبر -

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

وی با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواذی هیوندا، عامل تصادف و آتش‌سوزی ۲ خودروی سواری در محور دامغان- جندق و جان‌باختن ۹ نفر بود.

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

 

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

 

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

<div id="video-display-embed-code_19119125"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8699863/19119125?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما