شناسهٔ خبر: 65890501 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضبط ۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان از ضبط۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

ضبط ۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رضایی گفت: در راستای طرح‌ تشدید نظارت بر مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان مرکزی ، از زمان شروع طرح تشدید تا کنون 28 واحد متخلف شناسایی شدند که اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات این واحد ها در حال انجام است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌ کل دامپزشکی استان در ادامه خبر گفت: در بازدیدهای انجام شده توسط دامپزشکی استان که از تاریخ ۱۹ اسفندماه سال گذشته شروع و تا 23 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا امروز بیش از 3 هزار و 321 بازدید انجام شده که در این بازدیدها 183مورد غیر بهداشتی به ثبت رسید است.

وی افزود: در این بازدیدها همچنین 8 هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام ضبط و 2 هزار 600 کیلوگرم انواع فرآورده خام با دستور مقام قضایی معدوم شده است.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان گفت: در این طرح ۱۹۰۵ واحد تحت نظارت اعم از کشتارگاه، مرکز بسته بندی و عرضه فرآورده خام دامی توسط ۱۰۳ نفر متشکل از ۵۳ اکیپ کارشناس و دامپزشک در دامپزشکی استان مورد رصد و بازدید‌های بهداشتی قرار خواهد گرفت.

نظر شما