شناسهٔ خبر: 65885936 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، ۲۸ فرهنگی و دانش آموز شهید و ۱۱۶ نفر از آنان مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار نوروزی با حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان با تبریک سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از همکاری و تعامل دادگستری استان کرمان با آموزش و پرورش قدردانی  کرد.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۷۴۰ هزار دانش آموز در مدارس استان کرمان بیان کرد: همکاری و تعامل دادگستری با آموزش و پرورش، لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم در جامعه است.

رضایی با  قدردانی  از اداره کل ثبت و اسناد استان در زمینه مستند سازی املاک آموزش و پرورش از اخد سند بیش از ۶۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان در شاخص‌های اختصاصی و رتبه دوم در شاخص‌های عمومی بیان کرد: این موفقیت‌ها، نتیجه همکاری نهاد‌های دولتی و غیردولتی استان با نظام تعلیم و تربیت استان و تلاش فرهنگیان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۳۰ روحانی در مدارس استان کرمان گفت: خوشبختانه تحول اثر بخشی در حوزه مسائل تربیتی در استان ایجاد شده است.

وی از رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس استان طی ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: توجه به ورزش دانش آموزی به ویژه دانش آموزان دختر، رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان در فعالیت‌های تربیت بدنی و سلامت است.

رضایی با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: با همکاری بیمه، روند درمان دانش آموزان مجروح این حادثه تا سلامتی کامل در حال پیگیری است.

نظر شما