شناسهٔ خبر: 65885371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در بازدید استاندار تأکید شد:

مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود

خبرگزاری صدا و سیما

در پی گلایه‌مندی تعدادی از مردم در خصوص وضعیت ارائه خدمات درمانی، استاندار ایلام از بیمارستان رازی این شهر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.
وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.
بهرام نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 
وی تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.
استاندار ایلام تشریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی‌های میدان‌های ارغوان و قرآن شهر ایلام و نیز وضعیت خدماتی، تنظیف و امکانات آن‌ها بازدید کرد.

<div id="video-display-embed-code_10946654"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4191980/10946654?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما