شناسهٔ خبر: 65884679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خریدار سکه سارق از آب درآمد

مهر

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری سارق خریدار سکه در سایت دیوار در یکی ‌از مناطق شهرستان کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ رسول جلیلیان عنوان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته و پس از ۲۴ ساعت حساب بانکی وی بسته شده است، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات پلیسی، متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شهر شناسایی و با فریب آنان مبالغی را از افراد دریافت می کرده است.

جلیلیان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود ۱۰۰ مالباخته دیگر از سراسر کشور به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور متذکر شد: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.

نظر شما