شناسهٔ خبر: 65878942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

حوزه جوانان استان لرستان در سال جاری متحول می‌شود

معاونت امور جوانان اداره کل به همراه دبیران شبکه های تخصص سازمانهای مردم استان با حضور در سالن اجتماعات این اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان دیدار و گفتگو کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار ضمن خیر مقدم به حاضرین و قبولی طاعات و عبادات بر نگاه برابر به هیات‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد . وی افزود: دبیران شبکه ها و زیرشاخه های سازمانهای مردم نهاد مربوطه منبعد جلسات تخصصی را بایستی با حضور اینجانب برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد گذشته برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات براساس بررسی عملکرد سمن ها منطبق بر برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود اظهار داشت: برخلاف گذشته که رویه مطلوب و مناسبی در پیش گرفته نشده ، سرشبکه های تخصصی یا دبیران سمن ها بایستی در کارگروه ها و شوراهای تخصصی استان حضور داشته باشند بنابراین بعنوان مثال ترتیبی اتخاذ می گردد که سرشبکه مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در شورای مبارزه با مواد مخدر که در استانداری تشکیل می گردد بهمراه نماینده اداره کل شرکت کنند. .
والی‌زاده همچنین با اشاره به جهاد تبیین افزود : سال گذشته در صدا و سیما و در راستای جهاد تبیین ۳۰۰ ساعت برنامه اطلاع رسانی و تبلیغی جهاد تبیین تولید و پخش شده در حالیکه دبیران سمن ها و سرشبکه ها تخصصی سازمانهای مردم نهاد هیچگونه حضوری در این برنامه ها نداشتند و این ضعف و خلع محسوسی در حوزه سمن ها و جوانان می‌باشد .
وی عنوان کرد: سمن ها بایستی در قالب تفاهم نامه های مختلف با صدا و سیما فعالیت مثمرثمری نسبت به گذشته داشته باشند و رویکرد خود را در سال جاری تغییر نمایند . وحید والی‌زاده مرادی در پایان صحبت‌های خود اظهار امیدواری کرد : حوزه جوانان در سال جاری با نگاه ویژه و تحول گرایانه دیده خواهد شد و انتظار می رود سمن ها و معاونت جوانان براساس برنامه های تخصصی بدنبال تغییر اساسی در رویه خود باشند.

نظر شما