شناسهٔ خبر: 65878191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

حوزه جوانان اين اداره کل در سال جاري با نگاه ويژه متحول مي‌شود/بررسي عملکرد سمن ها منطبق با برنامه هاي ابلاغي وزارتخانه است

صاحب‌خبر -
حوزه جوانان اين اداره کل در سال جاري با نگاه ويژه متحول مي‌شود/بررسي عملکرد سمن ها منطبق با برنامه هاي ابلاغي  وزارتخانه است
خبرگزاری آریا - معاونت امور جوانان اداره کل به همراه دبیران شبکه های تخصص سازمانهای مردم استان با حضور در سالن اجتماعات این اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش خبرگزاری آریا اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان ؛ وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار ضمن خیر مقدم به حاضرین و قبولی طاعات و عبادات بر نگاه برابر به هیات‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد . وی افزود: دبیران شبکه ها و زیرشاخه های سازمانهای مردم نهاد مربوطه منبعد جلسات تخصصی را بایستی با حضور اینجانب برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد گذشته برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات براساس بررسی عملکرد سمن ها منطبق بر برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود اظهار داشت: برخلاف گذشته که رویه مطلوب و مناسبی در پیش گرفته نشده ، سرشبکه های تخصصی یا دبیران سمن ها بایستی در کارگروه ها و شوراهای تخصصی استان حضور داشته باشند بنابراین بعنوان مثال ترتیبی اتخاذ می گردد که سرشبکه مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در شورای مبارزه با مواد مخدر که در استانداری تشکیل می گردد بهمراه نماینده اداره کل شرکت کنند. .
والی‌زاده همچنین با اشاره به جهاد تبیین افزود : سال گذشته در صدا و سیما و در راستای جهاد تبیین 300 ساعت برنامه اطلاع رسانی و تبلیغی جهاد تبیین تولید و پخش شده در حالیکه دبیران سمن ها و سرشبکه ها تخصصی سازمانهای مردم نهاد هیچگونه حضوری در این برنامه ها نداشتند و این ضعف و خلع محسوسی در حوزه سمن ها و جوانان می‌باشد .
وی عنوان کرد: سمن ها بایستی در قالب تفاهم نامه های مختلف با صدا و سیما فعالیت مثمرثمری نسبت به گذشته داشته باشند و رویکرد خود را در سال جاری تغییر نمایند . وحید والی‌زاده مرادی در پایان صحبت‌های خود اظهار امیدواری کرد : حوزه جوانان در سال جاری با نگاه ویژه و تحول گرایانه دیده خواهد شد و انتظار می رود سمن ها و معاونت جوانان براساس برنامه های تخصصی بدنبال تغییر اساسی در رویه خود باشند.

نظر شما