شناسهٔ خبر: 65871678 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین

کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران پایش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران به صورت مکانیزه از ابتدای ایام نوروز آغاز شده است.

هادی حق‌بین افزود: تاکنون وضع آسفالت بزرگراه‌هایی مانند شهید همت، زین‌الدین و چمران و نیز بزرگراه‌های آزادگان، مدرس و صیاد شیرازی به طول ۱۶۳۵ «کیلومتر_خط» ارزیابی شده است و خروجی این ارزیابی‌ها، با توجه به منابع در دسترس برای بهسازی روکش آسفالت بزرگراه‌ها، ملاک تخصیص بهینه منابع خواهد بود.

معاون شهردار تهران همچنین گفت: برای بررسی دقیق وضع آسفالت شریان‌های اصلی پایتخت، هر یک از خطوط بزرگراه‌ها به صورت جداگانه ارزیابی می‌شود و به این ترتیب، بیش از ۳۶۵۰ کیلومتر_خط پیمایش نیاز بوده که گزارش آن به صورت روزانه تدوین و ارسال می‌شود.

هادی حق‌بین افزود: در سال جدید بر عملیات اجرایی «شاخه غربی بزرگراه یادگار امام » و مرحله اول«آزادراه شهید شوشتری» به عنوان کلان‌طرح های تسهیل‌گر در تردد شهروندان متمرکز خواهیم بود. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: همچنین در بخش‌ اصلاح تقاطع‌های ناقص و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح جدید، با هدف کوتاه‌تر شدن دسترسی‌ها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و زمان شهروندان از ماه‌های ابتدایی سال جدید طرح های متعددی به بهره‌برداری خواهد رسید.


 

نظر شما