شناسهٔ خبر: 65864214 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند

تجمع اعتراضی شماری از طلاب و دانشجویان در پی وقوع جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

شماری از مردم انقلابی قم به خصوص دانشجویان و طلاب در پی جنایات جدید رژیم منحوس اسراییل در غزه، برای دومین شب متوالی به منظور همدردی با مظلومان غزه و محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

تجمع جوانان انقلابی قم شامگاه دوشنبه در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی علیه رژیم اشغالگر قدس، ادامه جنایات‌های این غده سرطانی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی به خصوص در نوار غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حالی که پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، فریاد‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند و سکوت سران کشور‌های اروپایی و همچنین سران برخی از کشور‌های اسلامی را در بی توجهی به نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

«راه نجات غزه وحدت مسلمین است»، «شریان‌های اقتصادی اسراییل باید قطع شود»، «آمریکا مغز متفکر تروریسم است»، «برای آنکه انسانیت زنده بماند شریک جرم نباشیم»، «اجرک الله یا صاحب الزمان (عج)» از جمله دست نوشته‌های جوانان دانشجو و طلبه در اجتماع اعتراضی علیه اسراییل کودک کش بود.

شب گذشته نیز تعدادی از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

 

نظر شما