شناسهٔ خبر: 65824369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحقق شعار سال با فعالیت آرمانی تمام بخش‌های دولتی و مردمی

امام جمعه اردبیل گفت: تحقق شعار سال منوط به فعالیت آرمانی تمام بخش‌های دولتی و مردمی است و هدایت، کنترل و جهت دهی این حرکت عظیم جمعی به مدیریت و سیاست گذاری دولت وابسته است.

صاحب‌خبر -

تحقق شعار سال با فعالیت آرمانی تمام بخش‌های دولتی و مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت الله  عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب به تشریح عوامل تحقق این شعار پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری بیش از همه دغدغه حل مشکلات اقتصادی کشور را دارند و این نام گذاری در واقع دعوت از تمام متمولین جهت ورود به سرمایه‌گذاری مولّد و اجتناب از داشتن مال راکد است.
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین ریل گذاری در این باب دست دولت است، یادآور شد: اعطای تسهیلات، تثبیت بازار، تثبیت قوانین، برچیدن بروکراسی ، رفع موانع بین‌المللی برای اقتصاد ایران و استفاده بهینه از نیروهای متخصص از وظایف اصلی دولت است .
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: آمریکا از اول جنگ غزه سه بار پیش نویس ناظر بر توقف جنگ و برقراری آتش بس را وتو کرده است و حالا امروز جمعه خودش پیش نویس قطعنامه پیشنهادی داده که به شکل اساسی از تلاش‌های دیپلماتیک بین‌المللی برای آتش بس و آزادی گروگان‌های اسرائیلی حمایت می‌کند.
امام جمعه اردبیل گفت: این پیش‌نویس یک پیش نویس انتخاباتی برای تقویت جایگاه بایدن در میان ملت آمریکا و در برابر ترامپ است.
آیت الله عاملی  یادآور شد: کشتن یک ملت با گرسنگی و کشتن بچه‌ها نه ارزش نظامی دارد و نه افتخار بلکه مرتکب آن درندگی خود را به تماشا گذاشته است.
وی در مذمت همکاری حکام کشورهای اسلامی و عربی با اسرائیل گفت:آن دسته از کشورهای عربی و اسلامی که در این ۶ ماه نفت اسرائیل را تامین و ماشین جنگی او را راه انداخته اند مقصر و مجرم اصلی در نسل کشی غزه هستند.

نظر شما