شناسهٔ خبر: 65740305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ضرورت تبيين فرهنگ ايثار و شهادت براي جوانان

صاحب‌خبر -
ضرورت تبيين فرهنگ ايثار و شهادت براي جوانان
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز در نظام اسلامی مسئولیت مهم صیانت از سرمایه اجتماعی به ویژه جوانان را بر عهده داریم و ضرورت دارد فرهنگ ایثار شهادت برای قشر مهم جامعه یعنی جوانان به خوبی تبیین کنیم. امروز اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید بر وظایف خود یعنی ایستادگی در مقابل استکبار عمل کنیم.
به گزارش «ایثار»، مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک حلول ماه رمضان و روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: 22 اسفند سال 58 سالروز فرمان امام (ره) مبنی بر تأسیس نهاد مقدسی به نام بنیاد شهید است، نگاه امام صرفاً تشکیل یک اداره نبوده زیرا سازمان بنیاد شهید یک نگاه بصیرتی امام به جایگاه شهادت بوده است، هرجا که نگاه امام (ره) را بررسی کنیم ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد، نهادینه شدن فرهنگ عاشورا در جامعه آرزوی امام خمینی (ره) بود.
وی افزود: امام خمینی (ره) آرزو داشتند پرچم جمهوری اسلامی به عنوان پرچم آزادی خواهان در تمام جهان به اهتزاز در آید، امام خمینی (ره) قدرت جهانی را به ملت ایران هدیه داد امروز ما به عنوان امانت دار جمهوری اسلامی در مقابل خانواده شهدا وظایفی را بر عهده داریم، قطعاً مهمترین وظیفه امروز ما ولایتمداری و عمل به منویات ابلاغی رهبر معظم انقلاب و همچنین حفظ وحدت و همدلی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: انتظاری که امروز خانواده ایثارگران و شهدا از ملت ایران دارند این است که وفادار به سیره شهدا باشیم، در این راستا لازم است نسبت به تبیین واقعیت‌ها در مقابل جنگ ترکیبی دشمن فعال‌تر عمل کنیم.
احمدی‌نیا خاطرنشان کرد: امروز در نظام اسلامی مسئولیت مهم صیانت از سرمایه اجتماعی به ویژه جوانان را بر عهده داریم و ضرورت دارد فرهنگ ایثار شهادت برای قشر مهم جامعه یعنی جوانان به خوبی تبیین کنیم. امروز اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید بر وظایف خود یعنی ایستادگی در مقابل استکبار عمل کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما