شناسهٔ خبر: 6573103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرکرد؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آل سعود روی رژیم کودک کش را سفید کرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آل سعود با کشتار کودکان در یمن، روی رژیم صهیونیست کودک کش را سفید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در آئین افتتاح 38 باب مسجد در روستاهای محروم استان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدئو کنفرانس در شهرکرد افزود: امروز آل سعود با اینکه ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند، با کشتار کودکان خردسال، روی صهیونیست های کودک کش را سفید کرده اند.

وی در ادامه با تببین اهمیت مسجد از نظر اسلام گفت: مسجد، از مهمترین ارکان نظام مقدس جامعه اسلامی است که همواره نقش مهمی را در جامعه اسلامی ایفا کرده است.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، توجه ویژه پیامبر گرامی اسلام (ص) به خانه کعبه و مسجد را یادآور شد و افزود: بنای مسجد النبی در مدینه، دومین اقدام پیامبر گرامی اسلام (ص) بود که متأسفانه امروز این اماکن مقدسه، در دست نااهلان قرار گرفته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس گفت: مسجد باید نقش اساسی در هر محلی را داشته باشد که البته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این جایگاه به مسجد برگشته است.

وی از اهالی مناطقی که مسجد آنها افتتاح شد، خواست که با حضور پرشور در نمازهای جماعت، مسجد را تنها نگذارند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی پیرامون نقش و جایگاه عشایر منطقه به عنوان ذخایر انقلاب هم گفت: عشایر حدود و ثغور نظام را حفظ می کنند.

وی به مذاکرات هسته ای نیز اشاره و تأکید کرد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، مذاکرات چه نتیجه بدهد و چه ندهد، باید از دیپلمات هایمان تشکر کنیم که با تیم مقابل جنود ابلیس ایستادگی کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: جوانان غیرتمند ما در سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و جوانانی که در همین مساجد تربیت شده اند، اجازه نخواهند داد کسی خودش را برتر از ما بداند.

وی افزود: همین کشورهای اروپایی که امروز دم از علم می زنند، اسیر دست آمریکایی ها هستند و رأی یکپارچه آنها در شورای امنیت سازمان ملل در تصویب قطعنامه نیز به خاطر این است که اسیر دست شیطان بزرگ هستند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه یقیناً پیروزی از آن ماست تأکید کرد:‌ بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری هرچند ما طالب جنگ نیستیم اما اگر جنگی واقع شود جوانان ما جبهه ها را پر خواهند کرد و این پیش درآمدی برای ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

در این آیین، 38 باب مسجد در روستاهای محروم استان چهارمحال و بختیاری با به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

برای احداث و تکمیل این مساجد بیش از 35 میلیارد و 580 میلیون ریال با عنایت مقام معظم رهبری و مشارکت مردم هزینه شد.

حضور در آیین افتتاح بیست و دومین دوره‌ طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد از دیگر برنامه های سفر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری بود.

این طرح از 2 تا 27 مردادماه جاری به مدت 25 روز، به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و با حضور اندیشمندان دینی اجرا می شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما