شناسهٔ خبر: 65628955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

پیروزی آرسنال و منچستریونایتد، تقابل تیم‌های مدعی قهرمانی

تیم‌های فوتبال آرسنال و منچستریونایتد حریفان خود را شکست دادند و در حساس‌ترین دیدار هفته لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال با نتیجه ۲ بر یک برنتفورد را شکست داد، دکلان رایس و کای هاورتز برای آرسنال گلزنی کردند. سامان قدوس مهاجم برنتفورد از دقیقه ۱+۹۰ برای تیمش به میدان رفت. منچستریونایتد با ۲ گل برونو فرناندز و مارکوس رشفورد اورتون را از پیش رو برداشت. تیم‌های بورنموث و شفیلیدیونایتد به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. ولورهمپتون ۲ بر یک از سد فولام گذشت و کریستال پالاس و لوتون با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در ادامه رقابت‌های این هفته در حساس‌ترین مسابقه امروز تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم می‌ورند. در سایر مسابقات استون ویلا با تاتنهام، برایتون با ناتینگهام فارست و وستهم با برنلی به مصاف هم می‌روند. در آخرین دیدار هفته نیز فردا چلسی با نیوکاسل دیدار می‌کند. در جدول آرسنال با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های لیورپول با ۶۳ و منچسترسیتی با ۶۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

<div id="video-display-embed-code_10891077"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4177818/10891077?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما