شناسهٔ خبر: 65511332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرخابی‌های منچستر در تقابل آتشین

منچسترسیتی امروز یکشنبه در دیداری پر هیجان در ورزشگاه اتحاد در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

صاحب‌خبر -
سرخابی‌های منچستر در تقابل آتشین
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ یونایتد از لحاظ تاریخی در تقابل‌های خود مقابل سیتی ۶۱ بار پیروز شده است و ­در مقابل سیتی با ­۴۹ پیروزی پایین‌تر از یونایتد قرار دارد همچنین ۳۶ بازی دو تیم مساوی به پایان رسیده است.
 
یونایتد ۲۱۰ گل به ثمر رساند که این رقم برای سیتیزن‌ها ۲۱۳ گل بود.سیتی در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر دو تیم در رقابت‌های مختلف موفق به پیروزی مقابل یونایتد شد در حالی که یونایتد یک برد بدست آورده است.سیتی در دور اول لیگ برتر در دهمین دوره رقابت‌ها موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.
سیتی در حال حاضر با ۵۹ امتیاز پس از لیورپول صدرنشین در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و منچستریونایتد با ۴۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد.
 
هم تیمی‌های ارلینگ هالند ستاره نروژی پس از پیروزی ۶ بر ۲ مقابل لوتون تاون در پنجمین دوره جام حذفی که ۵ گل از آن را این مهاجم نروژی به ثمر رساند، با روحیه بالایی به دیدار امشب می‌روند و یونایتد هم در آخرین دیدار موفق ناتینگهام فارست را شکست دهد.
گواردیولا با گروه بزرگی از ستاره‌های در کنار ­ارلینگ هالند و کوین دی بروین ­آماده این بازی در حالی که وینگر این تیم جک گریلیش غایب بزرگ این دیدار است.
 
از سوی دیگر، یونایتد از لیست طولانی مصدومان رنج می‌برد که مهم‌ترین آنها راسموس هویلوند، گلزن دانمارکی، لوک شاو، بیساکا و لیساندرو مارتینز هستند.
دیدار دو تیم امشب ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

نظر شما