شناسهٔ خبر: 65623850 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بازداشت ۲۳۷ شرور و زورگیر در پایتخت

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از بازداشت ۲۳۷ عربده کش در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ ادامه داد: عاملان حمله به یک سوپرمارکت با قمه و شمشیر، عاملان چاقوکشی در شرق تهران و اراذلی که در محله دربند هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند، از جمله دستگیرشدگان هستند.

وی افزود: مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو و عاملان تیراندازی در محله یافت‌آباد نیز جز افراد دستگیرشده در عملیات‌های اخیر سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ هستند.

وی گفت: از دستگیرشدگان ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۷۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد از کشف دو و نیم کیلو ماده مخدر صنعتی از باند آریو نیز خبر داد.

سرهنگ راستی افزود: ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه نیز از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی از بازدید پلیس از ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب ۶۰ واحد صنفی به جرم پخش مواد مخدر، محل شرارت و همکاری با اراذل خبر داد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن خود اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که هم فرد آتش‌گرفته و هم فردی که بنزین را ریخته بود، دستگیر شدند.

نظر شما