شناسهٔ خبر: 65574878 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جزییات قتل برادرزن به دست داماد مسلح

مردی که با شلیک‌های پیاپی برادرزن خود را به قتل رسانده است، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مرد مسلحی که با شلیک‌های هولناک خود، صحنه های دلخراشی را در مشهد رقم زده و یکی از برادرزن هایش را نیز به قتل رسانده بود، درحالی صحنه جنایت را بازسازی کرد که با دستور مقام قضایی تمهیدات پلیسی خاصی برای امنیت محل وقوع جرم صورت گرفته بود.

در آخرین روزهای آبان گذشته، خودروهای اورژانس آژیرکشان وارد خیابان یاس 21 شدند و 2 جوان مجروح را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال دادند که بر اثر شلیک گلوله در شرایط جسمی وخیمی قرار داشتند اما لحظاتی بعد«حمید»(مجروح42 ساله) جان باخت و برادر 24 ساله‌اش در حالی تحت درمان قرار گرفت که وحشت از بازگشت قاتل فراری برای انتقام وحشتناک دلهره عجیبی را به راه انداخته بود.

طولی نکشید که با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مرکز درمانی، بازماندگان شلیک های مرگبار، احساس امنیت کردند و به تشریح صحنه حادثه هولناک پرداختند. همسر قاتل مسلح به قاضی«محمود عارفی راد» گفت: با شوهر سابقم اختلاف داشتیم و در کشاکش طلاق بودیم که برادرانم برای میانجی‌گری و حل مشکلات خانوادگی به منزلم آمدند اما همسرم که در میان گفت وگوها عصبانی شده بود، ناگهان اسلحه کلت کمری را از درون کابینت آشپزخانه برداشت و قصد شلیک به سوی مرا داشت که برادرم «حمید» خودش را مقابل من قرارداد و گلوله به سر او اصابت کرد. وی ادامه داد: «هادی-ت» سپس از پله ها پایین رفت و دوباره به سوی برادر دیگرم شلیک کرد که گلوله به دستش خورد و او نیز مجروح شد.گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است: با توجه به حساسیت این پرونده جنایی و احتمال انتقام گیری وحشتناک قاتل فراری، مقام قضایی دستور انتشار تصویر بدون پوشش وی را در روزنامه خراسان صادر کرد و بدین ترتیب مرد 40 ساله تحت تعقیب قرار گرفت؛ اما هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که او پنهانی به محل سکونت پدر زنش رفت و در نیمه های شب به سوی «سعید» برادر زن مجروحش شلیک کرد که پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده بود اما گلوله به چانه برادر زن 24 ساله اش اصابت کرد و این بار نیز از چنگ مرگ گریخت. دقایقی بعد با انتقال پیکر سعید به مرکز درمانی، تمهیدات پلیسی  و راهنمایی‌های تخصصی برای حفاظت از جان دیگر اعضای خانواده شدت گرفت و آن ها به مکان دیگری منتقل شدند. در همین حال تحقیقات گسترده برای ردزنی قاتل فراری ادامه داشت تا این که بالاخره سرنخ هایی از محل اختفای قاتل مسلح به دست آمد اما بررسی ها نشان داد که او قصد ملاقات با یکی از برادرانش را دارد؛ بنابراین محل ملاقات آن ها در بولوار فاطمیه مشهد به محاصره پلیس درآمد و کارآگاهان زمانی وارد عمل شدند که مرد مسلح متوجه نیروهای انتظامی شد اما قبل از آن که بتواند از محاصره بگریزد در میان دستان یکی از نیروهای پلیس افتخاری قرار گرفت و قدرت هر گونه عکس العمل از وی گرفته شد اما او ناگهان اسلحه کلت را با نوک انگشتانش از زیر پیراهن بیرون کشید و گلوله ای به شکم خودش شلیک کرد که این گلوله پس از عبور از پشت وی به پهلوی امیر مختار پهلوان (پلیس افتخاری) نشست و او  نیز مجروح شد.

لحظاتی بعد با دستورات ویژه سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی(فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی) مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و همه امکانات تخصصی برای درمان آن ها فراهم شد.

سفرت رو کنسل نکن! هتلت رو رزرو کن. 300 هزار تومان تخفیف
تبلیغ
سفرت رو کنسل نکن! هتلت رو رزرو کن. 300 هزار تومان تخفیف
کد تخفیف
yn-ad

پس از بهبودی قاتل مسلح در مرکز درمانی وی درحالی روانه زندان شد که به صراحت قتل برادر زنش را پذیرفت. از سوی دیگر با فراهم شدن مقدمات بازسازی صحنه قتل، این مرد 40 ساله که صحنه‌های وحشتناکی را در مشهد رقم زده بود با دستور قاضی «عارفی راد» به محل وقوع جنایت در خیابان هدایت12 (یاس21) هدایت شد تا جزئیات متاجرای قتل برادر زنش را بازگو کند.

 

این درحالی بود که تمهیدات خاصی برای برقراری امنیت در محل وقوع جنایت با نظارت سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد) اندشیده شد و متهم به طبقه دوم ساختمان انتقال یافت.

دقایقی بعد با اشاره قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهم سلاح کلت جنگی را به دست گرفت و مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد. در همین حال سرهنگ مرادی(افسرپرونده) خلاصه ای از محتویات ای پرونده جنایی و اعترافات متهم در مراحل تحقیق را تشریح کرد و سپس متهم با تفهیم اتهام قتل عمدی از سوی مقام قضایی به بیان چگونگی وقوع این جنایت تکان دهنده پرداخت و گفت: با همسرم اختلاف خاصی داشتیم اما به خاطر فرزندانم قصد داشتم با او به زندگی ادامه بدهم. آن روز هم سعید و حمید(برادران همسرم) به خانه آمده بودند ولی آن‌ها خیلی مرا تحقیر می کردند و حرف هایی را بر زبان می راندند که من احساس حقارت می کردم. آن ها می گفتند رفتارهای همسرت بعد از طلاق به تو هیچ ربطی ندارد  و او هر کاری می‌تواند انجام بدهد! این حرف ها برای من سنگین بود به همین دلیل به آرامی بلند شدم و از درون کابینت آشپزخانه اسلحه را برداشتم و آن را به طرف همسرم نشانه رفتم. من قصد شلیک و کشتن برادر زنم را نداشتم به‌ویژه این که حمید(مقتول) را هم خیلی دوست داشتم اما او تصور کرد که من می خواهم شلیک کنم وقتی از جایش بلند شد ناگهام من هم ماشه را فشردم و گلوله به سر او خورد. در این شرایط از پله ها پایین رفتم اما همسر و برادر زن دیگرم به دنبالم آمدند. در همین حال روی پاگرد پله ها ایستادم و دوباره به سمت در اتاق شلیک کردم که گلوله به دست «سعید» برادر زنم اصابت کرد و من از صحنه حادثه گریختم ولی کینه ای از «سعید» به دل گرفتم چراکه او حرف های نامربوطی می زد و من که فهمیدم از بیمارستان به خانه بازگشته است دوباره نقشه انتقام را طراحی کردم و در تاریکی شب او را هدف قراردادم که بازهم مجروح شد و ...

با این اعترافات متهم در صحنه جنایت، قاضی «عارفی راد» دستور انتقال وی به زندان را صادر کرد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام
  • ارسال به تلگرام

نظر شما