شناسهٔ خبر: 65187624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سرورهای مجلس هک شد / انتشار لیست حقوق نمایندگان مجلس + عکس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد غیرواقعی که درباره حقوق نمایندگان مطرح می‌شود گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس در فضای مجازی منتشر شده که کذب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره برخی تصاویر که با عنوان مجموع دریافتی نمایندگان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این اعداد ‌و ارقام حقیقت ندارد و میزان حقوق نمایندگان در حد متعارف و منطبق بر قانون است.وی افزود: من با پیگیری که از معاونت اجرایی و اداره کل بودجه مجلس انجام دادم، فهرست پرداختی نمایندگان حدود 25 میلیون تومان است و اعدادی که بیش از این در فضای مجازی منتشر می‌شود دروغ‌پردازی علیه نمایندگان و مجلس است.

بیشتر بخوانید:

اسامی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری برای حوزه تهران منتشر شد

موسوی توضیح داد: همچنین نمایندگان بابت وظایف نمایندگی و هزینه دفاتر در شهرستان‌ها نیز رقمی را که فقط مجاز به استفاده در حوزه مشخص دارند، دریافت می‌کنند. میزان هزینه‌های دفاتر قبلا توسط خود نمایندگان در تریبون مجلس، رسانه ملی و سایر رسانه‌ها شفاف شده و اعداد ادعا شده در تصاویر منتشر شده به هیچ وجه با هزینه‌های دریافتی نمایندگان برای دفاتر خود انطباق ندارد.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم در مصوبات خود، ساختار اداری مجلس را موظف کرده برخلاف ادوار گذشته، مجموع حقوق و مزایای مجلس را در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت کند که این مهم گام مهمی در شفافیت محسوب می‌شود./تسنیم

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

انتهای پیام/

نظر شما