شناسهٔ خبر: 65326449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مجلس خبرگان رهبری در دموکراسی کامل است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دموکراسی در مجلس خبرگان در اوج است، گفت: مقام معظم رهبری از هرگونه نقد کاملاً استقبال می نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله سید حسن عاملی دوم اسفند با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان حساس‌ترین مجلس در سرنوشت و آینده کشور است، گفت: در حساس‌ترین لحظه که کشور احتیاج به تعیین رهبر دارد آنجا مجلس خبرگان این نقش را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله صدیقی: اصالت در انتخابات خبرگان با جامعه مدرسین است

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: مسئله رهبری ستون خیمه کشور و انقلاب و حساس‌ترین رکن کشور است به همین جهت دشمن تمام توان خود را روی رهبریت و مجلسی متمرکز کرده که رهبر را تعیین می کند و تشکیل مجلس خبرگان روز یأس کامل دشمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یک وظیفه بسیار خطیر مجلس خبرگان در طول مدت تشکیل خود شناسایی افراد قابل صلاحیت برای رهبری است.

وی بیان کرد: الان هر کسی که احتمال قابلیت و لیاقت رهبری دارد، توسط کمیسیون‌ مربوط شناسایی می شود و کمیسیون مربوط با دقت و حساسیت تمام روی این موضوع کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در اردبیل اضافه کرد: تمام گزارشاتی که درباره رهبری می‌آید کمیسیون تحقیق همه آن گزارشات را بررسی می‌کند و این کمیسیون یکی از حساس‌ترین کمیسیون‌های مجلس خبرگان است.

وی تصریح کرد: کمیسیون تعیین رهبری نیز بسیار حساس است در این کمیسیون یک هسته ۳ نفری وجود دارد که با رأی اعضاء انتخاب می شود و مطالب به طور محرمانه در وهله اول در اختیار آن سه نفر است و آنها به هیأت رئیسه گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما