شناسهٔ خبر: 63958078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقدام خودجوش مردم «کاکان» در تجلیل از قهرمانان ملی+تصاویر

مردم دهستان کاکان در تجلیل از قهرمانان ملی خودشان سنگ تمام گذاشتند که نشان دهنده همبستگی مردم یک منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ استقبال از قهرمانان در استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال‌های اخیر از سوی مسوولان هیچگاه دلپذیر نبوده است چه بسا قهرمانان ملی و بین‌المللی که افتخارآفرین برای کشور و استان خودشان بودند اما از سوی مسئولان استانی و شهرستانی هیچگاه مورد توجه قرار نگرفتند.

خوب به یاد داریم که بعد از جام جهانی فوتبال در کشور روسیه که بازیکنان تیم ملی به استان‌های خودشان برگشتند تنها استانی که بازیکن ملی‌پوش بین‌المللی خود یعنی رشید مظاهری را مورد بی‌مهری قرار داد استان کهگیلویه و بویراحمد بود و صدای این بازیکن ملی‌پوش هم استانی نیز درآمد.

هر چند به صورت جسته و گریخته ورزشکاران مدال آور استان در سال‌های اخیر تجلیل شده‌اند اما آنگونه که باید و شاید شاهد چنین برنامه‌هایی به مانند سایر استان‌ها نبوده‌ایم.

از مسئولان استان و بی‌توجهی آن‌ها که بگذریم به مردم می‌رسیم جایی که مردم خودشان می‌بایست از فرزندان قهرمان و مدال آور خویش استقبال و تجلیل کنند که باز هم در استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر شاهد استقبال و تجلیل مردم محور از قهرمانان ملی بوده‌ایم.

به گزارش فارس اما مردم دهستان کاکان یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف یاسوج با مردمانی خونگرم اقدامی متفاوت در استقبال و تجلیل از ملی‌پوشان خودشان داشتند و در یک برنامه جالب و درس‌آموز از قهرمانان ملی خودشان در رشته‌های کونگفو و کشتی به خوبی تجلیل به عمل آوردند.

در یک روز زیبای پاییزی در استادیوم ورزشی یکی از روستاهای دهستان کاکان همه مردم این دهستان از روستاهای مختلف جمع شدند تا به پاس زحمات طاقت فرسای فرزندان ورزشکار خودشان از آنها تجلیل کنند و الحق و الانصاف که یکی از زیباترین حرکت‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

این مراسم تجلیل وقتی جلوه زیبایی بیشتری داشت که همه نخبگان دهستان کاکان از هر نقطه‌ای در کشور جمع شدند تا در تجلیل از افتخارآفرینان خودشان سهیم باشند.

استان کهگیلویه و بویراحمد به چنین اتحاد و همدلی میان مردم مناطق بسیار نیاز دارد آنچه که مردم روستاهای دهستان کاکان در عمل از خود نشان دادند.

پایان پیام/ 

نظر شما