شناسهٔ خبر: 6378060 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

افزايش 25 درصدي کشفيات انواع مواد مخدر

موج-رئيس پليس ستاد مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي از کشف 175 تن انواع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي مويدي، رئيس پليس ستاد مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي، در جمع خبرنگاران در بيرجند گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 175 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزايش نشان مي‌دهد.
رئيس پليس ستاد مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي تصريح کرد: ناجا با کنترل و نظارت بر مرزهاي شرقي توانسته است، مسير قاچاق مواد مخدر را براي سوداگران مرگ تنگ و ناامن کند.
سردار مويدي، از استان خراسان جنوبي به‌عنوان يکي از استان‌هايي ياد کرد که داراي عزم راسخ در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر است .
وي با اشاره به دو عمليات کشف مواد مخدر طي شب گذشته در خراسان جنوبي اظهار داشت: اين دو عمليات با تلاش مأموران انتظامي و مرزباني خراسان جنوبي انجام گرفت که در نهايت منجر به کشف 700 کيلوگرم انواع مواد مخدر شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تأکيد بر اينکه مواد مخدر صنعتي پديده‌اي جدي و تهديدي خطرناک براي نسل جديد است که با يک چهره زيبا و فريبنده اذهان را به سمت خود سوق مي‌دهد، از خانواده‌ها خواست نسبت به رفتار فرزندان خود توجه بيشتري داشته باشند تا نگراني‌ها به حداقل برسد.
سردار مويدي با بيان اين که رسانه‌ها به‌عنوان نمايندگان مردمي مي‌توانند بهترين راهکار مقابله را به ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه دهند، تصريح کرد: پليس، مردم و رسانه‌ها را به‌عنوان سرمايه اجتماعي خود مي‌داند.

نظر شما