شناسهٔ خبر: 63774830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عملیات قطعی گاز ۲۵۰ هزار ویلای خالی در شمال آغاز شد

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: کار پایش ویلاهای خالی از سکنه و ارسال اخطار قطع گاز برای مالکان از امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قاسم‌علی مایلی رستمی با اشاره به اینکه سرد شدن هوا بخشی از گازرسانی به ادارات و مراکز را محدود کرده و در بخش صنایع نیز استفاده از سوخت دوم در دستور کار است، گفت: در زمان حاضر وضعیت مصرف گاز در استان طبیعی بوده و مشکلی در تأمین گاز در مازندران و قطعی گاز خانگی نیست و تلاش می شود با پایداری جریان گاز خانگی صنایع از سوخت دوم استفاده کنند.

وی افزود:‌ در رابطه با مدیریت مصرف گاز در ویلاها و خانه‌دومی‌ها در مازندران نیز با توجه به افزایش تقاضا از امروز پایش گاز مصرفی خانه‌دومی‌ها آغاز می‌شود. بر این اساس 250 هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران وجود دارد که افراد سکونتی در آن نداشته و بخشی از این افراد داخل استان و بخشی خارج استان سکونت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: بحث پایش‌ ویلاهای خالی از سکنه آغاز شده و مأموران گاز بازدیدهای لازم از این ویلاها را انجام و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند. اخطار پیامکی به ساکنان ویلاها داده و اگر در قطعی کوتاهی کنند، بدون هیچ اغماضی با قطع گاز روبه‌رو می‌شوند‌.

به گفته مایلی رستمی، بازدید از مراکز آموزشی، ادارات، اماکن نیروهای مسلح نیز بدون هیچ قید و شرطی انجام شده و همه مصرف‌کنندگان مکلف به رعایت الگوی مصرف گاز هستند. در مازندران ۱.۷ میلیون مشترک گاز خانگی داشته و تأمین گاز مشترکان خانگی اولویت است. همه مشترکان لازم است دمای آرامش از 18 تا 21 درجه را رعایت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما