شناسهٔ خبر: 63268098 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Far Cry 6 دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد

تمرکز تیم سازنده روی نسخه بعدی است / gamingbolt

صاحب‌خبر -

اگرچه از امروز بازی Far Cry 6 دیگر محتوای جدیدی از سوی تیم سازنده دریافت نمی‌کند، اما سرورهای آن همچنان باز خواهد ماند.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به تازگی اعلام کرده است که دیگر قصد ندارد تا هیچ به‌روزرسانی محتوایی دیگری برای بازی تیراندازی اول شخص خود یعنی Far Cry 6 منتشر کند. این شرکت در پستی از پلتفرم ایکس (که سابقاً با نام توییتر شناخته می‌شود) توضیح داد که با وجود این تصمیم‌گیری، همچنان سرورهای این محصول باز خواهد بود تا مخاطبان جدید با دوستانشان به تجربه کل بازی بپردازند.

Far Cry 6 Far Cry 6

تصمیم برای عدم پشتیبانی از بازی Far Cry 6 احتمالا از این جهت گرفته شده تا تیم سازنده تمام تمرکز خودش را روی توسعه نسخه بعدی این فرانچایز بگذارد. بر اساس افشاگری‌های متعددی که انجام شده است، در حال حاضر یوبیسافت روی دو نسخه جدید از مجموعه فارکرای کار می‌کند که یکی از آن‌ها دنباله اصلی و دیگری نسخه فرعی و چندنفره خواهد بود.

در شایعاتی دیگر هم مشخص شد که نقطه اصلی داستان بازی Far Cry 7 کاملاً غیر خطی خواهد بود و در طول روند داستانی، بازیکنان در تلاش هستند تا اعضای خانواده‌ای را که به عنوان گروگان در اختیار گروهی به نام Sons of Truth قرار دارند، در مدت زمان‌های محدودی که قابل بازگشت نیست نجات دهند. همچنین بازیکنان آزادی کامل در انتخاب نوع ماموریت‌ها داشته و قرار نیست به ترتیب همه چیز را تجربه کنند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌ های بعدی استودیوی سازنده‌اش،‌ وب سایت ویجیاتو رو حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو gamingbolt

نظر شما