شناسهٔ خبر: 62932681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه خرم آباد؛

نیروی انتظامی نماد امنیت و اقتدار ملی

امام جمعه خرم آباد:نیروی انتظامی نماد امنیت ،صلابت اقتدار و خدمتگذاری در جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: امنیت بستر هر پیشرفتی است و نیروی با صلابت انتظامی نقشی ارزنده و ماندگار ی در این عرصه دارد و حضور گسترده در حفاظت و حراست از جاده ها، شهرها و مرزها و دهها وظیفه دیگر این نهاد ستودنی و قابل تقدیر است .
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد با اشاره به جانفشانی ۵۰۰ شهید لرستانی نیروی انتظامی برای سربلندی، آسایش و امنیت کشور افزود: در طول چهار سال خدمت به عنوان نماینده ولی فقیه در استان تاکنون ۱۶۶ بار از نیروی انتظامی نام برده ام و ما همواره  قدردان تلاش، ایثار و خدمتگزاری  این نیروی خدوم و پرتلاش هستیم.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره نشان داده در مقابل قانون شکنان با صلابت عمل کرده و در برابر مردم، فروتن است ،گفت: تشییع باشکوه شهدای انتظامی و همراهی مردم ولایی و انقلابی با سبزقامتان نیروی انتظامی نشان از پیوند و دلبستگی مردم با نیروی انتظامی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه به هفته وقف اشاره کرد و گفت:وقف چشمه جوشان، احسان ماندگار و میراثی پایدار است که انتظار داریم کسانی که توانایی لازم را دارند این میراث ماندگار را در کارنامه زندگی خود ثبت کنند.
خطیب جمعه خرم آباد همچنین حجاب را از ضروریات دین برشمرد و افزود:وظیفه اصلی حاکمیت و مردم متدین در نظام اسلامی ترویج نمادها و نشان‌های مذهبی در جامعه از جمله حجاب است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر ضرورت کار رسانه ایجذاب و قوی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خواستار تسهیل بر عرضه پوشاک مناسب، نظارت بر محتوای فضای مجازی و مقابله با افراد و گروههای هدفمند که در راستای گسترش بدحجابی اقدام می کنند، شد.
همچنین در نماز جمعه این هفته خرم آباد از خانواده های معظم شهیدان حجت اله بازگیر، علی نجفی مفرد و سید شهاب الدین شاهرخی  تجلیل  و قدردانی شد

نظر شما