شناسهٔ خبر: 61501657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین اجرا می‌شود

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: باید برای ورود مردم به باغستان و آشتی نسل جدید با این میراث کهن برنامه‌ریزی شود و در این راستا طرح گردشگری مادر و کودک با هدف بازدید از باغستان سنتی قزوین در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین  که در محل بوستان ملاخلیلا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت باغستان سنتی قزوین و معرفی ظرفیت‌های بی نظیر آن به مردم اظهار کرد: باید بتوانیم با حفظ این میراث ماندگار و معرفی ظرفیت‌های آن به شهروندان و استفاده همه جانبه از آن تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: احداث بوستان قراد‌آباد یکی از مطالبات اعضای شورا در دوره ششم است که بر این اساس طرح‌های لازم برای اجرای این بوستان وجود دارد و اعتبار آن نیز در بودجه امسال لحاظ شده و باید بتوانیم از این ظرفیت برای استفاده عموم مردم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود متولی اجرای طرح‌های مربوط به باغستان توسط رئیس این سازمان صورت گیرد و اختیارات نیز به او محول شود، همچنین از ظرفیت تشکل‌های مردمی از جمله انجمن راهنمایان گردشگری نیز استفاده خواهد شد.

در این جلسه مدیران، کارشناسان و نمایندگان انجمن‌های راهنمایان گردشگری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما