شناسهٔ خبر: 60599896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین عنوان کرد؛

ضرورت وجود فضاهای اختصاصی مادران و کودکان در تمام بوستان‌های قزوین

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با اشاره به اهمیت وجود فضاهای اختصاصی مادران و کودکان در همه فضاهای پارکی قزوین گفت: این موضوع یکی از مطالبات کمیسیون بانوان است که باید در مدیریت شهری به آن توجه شود‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با اشاره به افتتاح بوستان مادر و کودک گفت: به رغم تاکیدات اعضای شورا در کمیسیون بانوان مبنی بر اعمال تغییرات با رویکرد مادران و کودکان اما در این بوستان توجهی به این موضوعات نشده است.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین تاکید کرد: این بوستان آبروی شورا و شهرداری قزوین است اما به بسیاری از سیاست‌های کمیسیون بانوان در این بوستان عمل نشد و خواسته‌های این کمیسیون برآورده نشد.

این عضو شورای شهر قزوین خواستار اجرایی شدن بوستان قرادآباد شد و گفت: باید این بوستان که طرح آماده دارد و می‌تواند مکانی برای رونق گردشگری فرهنگی و معرفی باغستان سنتی باشد اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستور کار کمیسیون مبنی بر تسهیلات رفاهی برای ازدواج کارکنان و فرزندآوری، خواستار ارایه برنامه‌های مدیریت شهری در مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت امام علی (ع) شد.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: لازم است برنامه‌ها و جشن‌های خوبی برای این مناسبت تدارک دیده شود و از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در محلات برای مشارکت شهروندان استفاده شود.

نظر شما