شناسهٔ خبر: 61453722 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

ایسنا نوشت: محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.

صاحب‌خبر -

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.

بیشتر بخوانید:

ناسا به ما دروغ گفته‌است؟/ بدون رطوبت در مریخ ردپای انسان چگونه شکل گرفته؟/ فیلم

کیم‌جونگ‌اون می‌گوید این موشک «قوی‌ترین» در کره‌شمالی است!/ عکس

وی توضیح داد: این کارت حاوی اطلاعات همه مردم خواهد بود تا همه خدمات آنها بر روی این کارت پیاده شود. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل شده و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه‌ها با فرد از طریق این شماره انجام می‌شود. همچنین یک آدرس به این شماره تلفن متصل شده و عملاً این کارت ملی هوشمند دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

227323

نظر شما