شناسهٔ خبر: 58637848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هفته ۱۹ لیگ برتر/ استقلال سه- نفت مسجد سلیمان یک

استقلال روی دور برد؛ آبی ها دوباره مدعی شدند

استقلال با نتیجه سه بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب نفت مسجد سلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی، سینا عبدالهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

لحظات حساس بازی

در دقیقه 5، پاس دیدنی عارف غلامی در قوس مرکز زمین برای یامگا، با فرار تند و تیز این بازیکن از سمت راست آغاز شد. پاس زمینی و در عرض او پس از عبور از قایدی، به آرش رضاوند رسید و رضاوند با یک ضربه بغل پا گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند. در دقیقه 55 پاس در عمق و دیدنی آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با مجد کرمانشاهی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 91 پاس روزبه چشمی در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن پس از چند حرکت پا، سنیا عبداللهی مدافع روبروش را فریب داد و سپس ضربه غافلگیرکننده اش را به سمت دروازه زد که فرهاد مجدکرمانشاهی هیچ واکنشی روی این توپ نشان نداد و استقلال با درخشش قایدی، به گل سوم خود نیز دست پیدا کرد.

در دقیقه 93 پرتاب بلند رضا مغانلو به روی دروازه، با اشتباه سینا سعیدی فر همراه شد و توپ مقابل میلاد شیخ سلیمانی قرار گرفت که این بازیکن با شوتی محکم، توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند و اختلاف را کاهش داد. در دقایق پایانی بازی، مهدی قائدی در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد اما قائدی این ضربه را از دست داد تا نتواند هت تریک گلزنی کند و بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

گل اول نفت مسجد سلیمان توسط شیخ اسلامی در دقیقه 93

گل سوم استقلال توسط مهدی قائدی در دقیقه 91

گل دوم استقلال به نفت مسجد سلیمان توسط مهدی قائدی در دقیقه 55

 

گل اول استقلال به نفت مسجد سلیمان توسط آرش رضاوند در دقیقه5

استقلال نفت مسجد سلیمان

استقلال نفت مسجد سلیمان آرش رضاوند

کوین یامگا

استقلال نفت مسجد سلیمان

 

 

استقلال نفت مسجد سلیمان روزبه چشمی

ریکاردو ساپینتو

استقلال نفت مسجد سلیمان مهدی قایدی

 

استقلال نفت مسجد سلیمان

استقلال نفت مسجد سلیمان آرش رضاوند

نظر شما