شناسهٔ خبر: 31228193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سرمربی نفت مسجد سلیمان: شکست مقابل فولاد دردآور است

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان روز یکشنبه در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه اهواز بیان کرد:با وجود اینکه نبض بازی را امروز

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان روز یکشنبه در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه اهواز بیان کرد:با وجود اینکه نبض بازی را امروز در دست داشتیم اما بازنده میدان شدیم ضمن اینکه بدشانس بودیم که توپ اسماعیل شریفات تبدیل به گل نشد.
وی با تبریک به بازیکنان تیمش بابت عملکرد خوبشان در این بازی گفت: در نیمه دوم فوتبال خوب و با کلاسی بازی کردیم و چند ارسال خوب داشتیم اما ضربات آخرمان خوب نبود؛ در این دیدار 2 شانس گلزنی داشتیم که از روی بی دقتی آنها را از دست دادیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص جدایی پیمان میری از تیمش بیان کرد: میری حدود هزار و 300 دقیقه برای ما بازی کرد و تنها یک گل آن هم از روی ریباند پنالتی به ثمر رساند.
وی ادامه داد: از هاشمی زاده راضی هستم چرا که به خوبی در موقعیت گل قرار می گیرد، و به نظرم این بازیکن یکی از بهترین مهاجمان ایران خواهد شد.
وی ادامه داد: محمد شادکام دیگر بازیکن تیم مسجد سلیمان تاکنون عملکرد خوبی داشته و در آینده می تواند بیشتر به تیم کمک کند.
دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام

نظر شما