شناسهٔ خبر: 58629837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعتراض وزنه برداران ذوب‌آهن به بدقولی مدیران باشگاه/ جباری: تا فردا پول ندهند، استعفا می‌کنم

مربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات مالی گفت: حق را به وزنه‌برداران می‌دهم و اگر تا فردا پول ندهند، خودم هم استعفا خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکلات مالی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اظهار داشت: خودم هم نمی‌دانم چرا داستان به این شکل شده است.  من حق را به بچه‌ها می‌دهم چون از ابتدای فصل هیچ دریافتی نداشته‌اند و به خاطر شخص بنده بود که در مسابقات حاضر شدند. بچه‌ها به من لطف داشتند و روی من را زمین نینداختند. اما نمی‌دانم چرا امسال به این شکل شده است؟

وی ادامه داد: ما اردوی خوبی داشتیم و هفته دوم هم امتیازهای خوبی را کسب کردیم، اما در ادامه به دلیل آنکه پرداختی صورت نگرفت، بچه‌ها به اردو نیامدند و گفتند تا قراردادها پرداخت نشود در مسابقات هم شرکت نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: خود من هم دیگر با این شرایط نمی‌توانم کار کنم. باشگاه قول داده است که تا فردا 70 درصد قراردادها را پرداخت کند و من هم هشدار را به آنها دادم که اگر پرداخت نشود بچه‌ها دیگر مسابقه نخواهند داد. حافظ قشقایی، علیرضا یوسفی، حسن گل‌پرور و مهدی کرمی که اصلا به اردو نیامدند، بقیه هم گفتند که اگر قراردادها پرداخت نشود اردو را ترک خواهند کرد.

جباری تأکید کرد: وزنه‌برداری رشته‌ای است که هزینه‌هایش بالاست و یک ورزشکار باید بتواند هزینه کند. بچه‌ها از ابتدای فصل تا الان از جیب خودشان هزینه کردند. قرارداد آنها هم از 40، 50 میلیون تومان شروع می‌شود تا 200 میلیون تومان.

مربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: برای من بچه‌ها در اولویت قرار دارند. من خودم کارمند باشگاه ذوب‌آهن هستم و شاید مدیران باشگاه از مصاحبه من ناراحت شوند، اما به هر حال آنها به خاطر من قرارداد بسته‌اند. روز گذشته می‌خواستم استعفا دهم اما پس از تماسی که با باشگاه داشتیم گفتند تا فردا پرداخت می‌کنیم و من هم به خاطر همین صبر کردم.

جباری در مورد اینکه چقدر قرار است پرداخت شود گفت: طبق قرارداد باید 70 درصد پرداخت شود. امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد و بچه‌ها در لیگ وزنه‌برداری شرکت کنند.

پایان پیام/ ت 801

نظر شما