شناسهٔ خبر: 58611515 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار سفر ریلی در ماه گذشته

مدیرعامل راه آهن در جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۲ از ثبت ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار سفر ریلی در ماه گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن میعاد صالحی با بیان اینکه در ماه گذشته راه آهن توانست از رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار سفر عبور کند، گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم رکورد جدیدی در جابجایی مسافر ثبت کنیم.
میعاد صالحی، ابراز امیدواری کرد: شرکت راه آهن بتواند تا پایان امسال رکورد جدیدی در جابجایی مسافر ثبت کند.
ارتقاء سامانه‌های پیش فروش بلیت‌های نوروزی، از دیگر مسائلی بود که مدیرعامل راه آهن به آن اشاره و تاکید کرد: انتظار می‌رود بهترین خدمات برای پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت ارائه شود و هر مشکلی در این زمینه به فوریت رفع گردد.
مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه قطار همچون شهری متحرک با قومیت‌ها و هویت‌های مختلف است، تصریح کرد: ضرورت دارد تا ضمن خدمت رسانی، بازنمایی مناسبی از فعالیت بخش‌های مختلف راه آهن صورت گیرد تا مسافران نیز در جریان قرار گیرند که از هنگام حرکت قطار از ایستگاه تا رسیدن به مقصد، چه اقدامات و زحماتی انجام می‌شود.
صالحی با اشاره به اینکه از سال‌های قبل بیش از ۲ هزار میلیارد انباشت تعهدات، فقط در حوزه ناوگان برای راه‌آهن باقی مانده است، گفت: متاسفانه راه آهن سالهاست که به لحاظ بودجه به استضعاف کشیده شده است.
صالحی در پایان تاکید کرد: میانگین سن ناوگان ریلی کشور بیش از ۳۰ سال است و نیازمند صرف هزینه مناسب برای تعمیر و نگهداری و همچنین نوسازی ناوگان و زیرساخت می‌باشد.

نظر شما