شناسهٔ خبر: 58611228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاچاق محموله ۲۰ میلیاردی در محور لردگان -بروجن

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

صاحب‌خبر -

 بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محور لردگان - بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار امان اللهی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما