شناسهٔ خبر: 58488369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفتمین یادواره «مدافعان عقیله مجاوران کریمه» در قم برگزار شد

هفتمین یادواره شهدای حماسه آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهرا» در سوریه، با حضور هم‌رزمان شهدای مدافع حرم در سالن همایش قدس مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، هفتمین یادواره شهدای حماسه آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهرا» در سوریه، با عنوان «مدافعان عقیله، مجاوران کریمه» شب گذشته در سالن همایش قدس مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» استاد حوزه علمیه و عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در سخنانی با اشاره به فضیلت شهادت در راه خدا اظهار داشت: هر کسی بخواهد به این فیض نایل شود باید زندگی مجاهدانه داشته باشد.

وی افزود: مراقبت از خود در برابر وسوسه‌های شیاطین یکی از ویژگی‌های زندگی مجاهدانه است و اگر کسی مراقب نباشد و از ولایت دور شود، گرفتار شیطان خواهد شد.

در ادامه، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده سابق لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) و از فرماندهان میدانی مبارزه با داعش در سوریه، طی سخنانی به تشریح نقش‌آفرینی‌های این لشکر در سوریه و حماسه شهدای عملیات آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا پرداخت.

این مراسم با مرثیه سرایی در توصیف مقام شهدا و با حضور جمعی از پیشکسوتان سال‌های دفاع مقدس و خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا همراه بود.

در جریان آزاد‌سازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه، علی‌اکبر عربی، سیدسجاد روشنایی، محمدحسین سراجی، سعید سامانلو، محمود هاشمی سنجانی و حجت الاسلام محمدعلی قلی‌زاده از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) قم به فیض شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/78033

نظر شما