شناسهٔ خبر: 58477427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

عطایی: دقایق سختی برابر ارومیه داشتیم/ بازیکنان لبنیات منظم‌تر از حریف بودندرمضانی: هفته آینده بازی سختی در گرگان داریم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان این‌که شاگردانش منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از شهرداری ارومیه بازی کردند، گفت: حریف دقایقی از بازی کار را برای لبینات سخت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری شد.

تیم لبنیات هراز آمل در یکی از این دیدارها به مصاف شهرداری ارومیه رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

سرمربی تیم لبنیات هراز در ارزیابی این مسابقه گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، تیم ارومیه تیم جوان، با انگیزه و با کیفیتی است.

بهروز عطایی تصریح کرد: ارومیه سرزمین استعدادهای والیبال است، بنابر این هر تیمی از ارومیه با کیفیت است.

وی گفت: به نتیجه سه بر صفر بازی کاری ندارم، اما تیم ارومیه دقایقی از بازی کار را برای لبینات سخت کرد. بازیکنان تیم آمل منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از حریف بازی کردند و تجربه تیم کمک کرد تا تیم خوب ارومیه را از پیش رو برداریم.

عطایی در ادامه افزود: امیدوارم بازی‌های بعدی هم برای تیم خوب پیش برود و مهم‌تر سلامت بازیکنان حفط شود.

علی رمضانی بازیکن تیم لبنیات هراز هم درباره این مسابقه گفت: ابتدا به همه عوامل تیم هراز و مردم آمل بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

وی درباره دیدار هفته آینده لبنیات تصریح کرد: برای هفته آینده بازی سختی را پیش بینی می کنیم. تیم گرگان در شهر خود بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود و در اکثر بازی‌هی پیروز میدان بوده و همین عامل کار را برای لبینات سخت می‌کند. امیدواریم با تلاش همه بازیکنان و لطف خدا پیروز این دیدار حساس باشیم.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

نظر شما