شناسهٔ خبر: 58476175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ادامه پرواز هراز بر فراز قله لیگ برتر

صاحب‌خبر -

تیم لبنیات هزار آمل با شکست شهرداری ارومیه در لیگ برتر مردان، هفدهمین هفته صدرنشینی خود را تجربه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود.

تیم لبنیات هراز آمل که با 16 برد و 46 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشت، در ششمین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان شهرداری ارومیه بود.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 20 میهمان خود را شکست دادند تا به هفدهمین برد خود دست یافته و 49 امتیازی شوند.

تیم لبنیات هزار آمل با کسب این برد برابر شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ودوم، هفدهمین هفته صدرنشینی خود را تدوام بخشید. ازسوی دیگر تیم شهرداری ارومیه در این دیدار سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد تا در هفته‌های آینده برای حفظ جایگاه دهمی خود در جدول تلاش کند.

حسین پورکاشیان، علی یاوری، محمد محبوب عشق‌دوست و بهزاد جهانگیری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در این دیدار که به مدت 88 دقیقه طول کشید و 600 تماشاگر داشت، امیرحسین توخته از تیم لبنیات هراز آمل به دلیل کری خوانی کارت زرد دریافت کرد.

مسابقه شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل با یک دقیقه سکوت به احترام مردم غیور استان آذربایجان غربی که شب گذشته دچار زلزله شدند، آغاز شد.

نظر شما