شناسهٔ خبر: 58477034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

سنگدوینی: پاسی‌ها مقابل گیتی‌پسند غافلگیر شدند

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم پاس گرگان گفت: گیتی‌پسند با تغییر در ترکیب خود و جوانگرایی، پاس را غافلگیر کرد و پیروز میدان شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری شد.

تیم پاس گرگان در اصفهان سه بر دو مغلوب گیتی‌پسند شد تا تنها یک امتیاز از این هفته به دست آورد.

سرمربی تیم پاس گرگان در ارزیابی مسابقه با گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به بازی خوب شاگردان در دو دست اول و دوم بازی، گفت: امروز بازیکنان پاس دو دست اول و دوم، بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی در ادامه تیم گیتی پسند با تغییر در ترکیب خود و جوانگرایی پاس را غافلگیر کرد و پیروز میدان شد.

عیسی سنگدوینی تصریح کرد: بايد به تیم گیتی پسند تبریک بگویم که نمایش خوبی به‌خصوص جوان‌های این تیم داشتند و پیروز میدان شدند.

وی درباره دلایل شکست پاس به رغم پیروزی در دو ست ابتدای مسابقه، گفت: متاسفانه بازیکنان پاس در دست های سوم تا پنجم احساسی عمل کردند و نتوانستند تمرکز لازم را داشته باشند، باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم تا در ادامه لیگ با قدرت ظاهر شویم.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

نظر شما