شناسهٔ خبر: 57867050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری خرده‌فروشان سابقه‌دار مواد مخدر و انهدام پاتوق معتادان در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای وصول خبری از سوی منابع و مخبران، مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر سمنان، عوامل عملیات کلانتری ۱۲ و یگان امداد در اقدامی اطلاعاتی از فعالیت و فروش مواد مخدر توسط فردی در منطقه مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنها اعزام و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم و پلیسی متهمان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ادامه داد: متهمان دستگیرشده از افراد سابقه‌دار بودند و طی بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری مواد مخدر شامل ۴۱.۳۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، هشت سانت هروئین، ۲ دستگاه ترازوی دیجیتال بزرگ و کوچک، پنج عدد پایپ و مبلغ یک میلیون و ۳۵ هزار تومان وجه نقد که در کنار بسته‌های مواد مخدر بود، کشف و ضبط شد.

ناکینی به اشرافیت اطلاعاتی پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس با سوداگران مرگ هیچ‌گونه تعارفی ندارد و بدون ملاحظه و با تمام توان مقابل آنها ایستاده است.

پایان پیام/2568/س/

نظر شما