شناسهٔ خبر: 58299358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری خانواده‌ای که محموله تریاک قاچاق می‌کردند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان از یک خانواده قاچاقچی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه‌روزی کارکنان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر، محرز شد فردی به همراه همسر و فرزند معلولش در پوشش خانواده قصد انتقال محموله مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان کرمان را دارد.

موسوی به هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و یکی از شهرستان‌های جنوبی آن اشاره کرد و افزود: طی هماهنگی قضایی و با هدایت لحظه‌به‌لحظه پلیس مواد مخدر این استان، خودروی سواری متهم در یکی از بلوارهای اصلی آن شهرستان شناسایی و توسط مأموران متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از بازرسی چندین ساعته خودرو و درنهایت کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک که به‌صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود، خبر داد.

وی ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

پایان پیام/74002/م/

نظر شما