شناسهٔ خبر: 57854831 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری سارقان مسلح خانه‌ای در الهیه+ کشف طلا و دلارهای مسروقه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی، دستگیری و انهدام باند سرقت مسلحانه، دو ساعت و نیم بعداز سرقت طلا و دلار از منزلی در الهیه تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برخورد با سرقت منزل یکی از مطالبات اصلی مردم است اظهار داشت: در همین راستا یکی از اولویت های پلیس آگاهی نیز شناسایی سارقان منزل است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: همکاران بنده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اقدامات و اشراف اطلاعاتی بر سارقان حرفه ای، توانستند یک باند سارقان منزل را شناسایی کنند.

وی گفت: حدود دو هفته قبل یک سرقت مسلحانه همراه گروگانگیری رخ داد که ۵ نفر سارق با ورود به خانه ای در الهیه دست و پای صاحبخانه را بسته و با تهدید سه قبضه اسلحه،مقادیر زیادی طلا، دلار، سکه و اشیا قیمتی را از خانه سرقت کردند که همکارانم بلافاصله سارقان را شناسایی کرده و دو ساعت و نیم بعد از وقوع سرقت، متهمان را در یک خانه مجردی در جنوب تهران با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه از متهمان سه قبضه اسلحه کشف و ضبط شد تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که سه نفر دیگر همدست این متهمان در استان‌های همجوار مخفی شده اند که با هماهنگی با مقام قضایی این متهمان در شهر قدس دستگیر و یک قبضه سلاح از آنها کشف شد؛ همچنین دو مالخر دیگر در استان‌های غربی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ولی پور گودرزی اعلام کرد: درمجموع ۱۲ متهم در این پرونده دستگیر و ۴ قبضه سلاح و اموال مسروقه کشف و ضبط شد و دستگیرشدگان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: سارقان دو همدست خانم نیز داشتند و از این دو نفر خانم به عنوان پوشش برای سرقت ها استفاده می کردند. 

پایان پیام/

نظر شما