شناسهٔ خبر: 57810909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان آزادشد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آزادسازی بیش‌از ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در زاهدان مرکز استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عطاء اله اکبری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حضور نماینده دادستان و ضابط قضایی در قالب ۱۰ تیم اقدام به رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی که زمین‌خواران اقدام به تسطیح و دیوارکشی آن کرده بودند، کرد.

وی تاکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های دست اندرکار سیستان و بلوچستان مصمم هستند نسبت به صیانت و اعاده زمین‌های تصرف شده، اقدامات حقوقی و قضائی در محدوده شهر را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استعلام قبل از خرید ملک یا زمین شاید اولین کاری باشد که بتوان برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی و پدیده زمین خواری انجام داد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هنگام خرید ملک یا زمین حتماً از مراجع ذی صلاح مانند اداره شهرسازی و ادارات مرتبط استعلام کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

وس خاطر نشان کرد: شهروندان سیستان و بلوچستان در صورتیکه با ساخت و ساز غیرمجاز یا تصرف برخورد کردند بلافاصله به شماره ۱۶۵۶ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات بازدارنده انجام شود.

نظر شما