شناسهٔ خبر: 57530865 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در زاهدان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آزادسازی بیش ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در زاهدان مرکز استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عطاء اله اکبری گفت: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با حضور نماینده دادستان و ضابط قضایی در قالب ۱۰ تیم اقدام به رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی که زمین‌خواران اقدام به تسطیح و دیوارکشی آن کرده بودند نمود.

وی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های دست اندرکار سیستان و بلوچستان مصمم هستند نسبت به صیانت و اعاده زمین‌های تصرف شده، اقدامات حقوقی و قضائی در محدوده شهر را انجام دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استعلام قبل از خرید ملک یا زمین شاید اولین کاری باشد که بتوان برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی و پدیده زمین خواری انجام داد، از شهروندان خواست هنگام خرید ملک یا زمین حتماً از مراجع ذی صلاح مانند اداره شهرسازی و ادارات مرتبط استعلام کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

اکبری خاطر نشان کرد: شهروندان استان در صورتی که با ساخت و ساز غیرمجاز یا تصرف برخورد کردند بلافاصله به شماره ۱۶۵۶ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات بازدارنده انجام شود.

نظر شما