شناسهٔ خبر: 57554534 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طرح زمستاني 1401 با آمادگي کامل پليس راهور

صاحب‌خبر -
طرح زمستاني 1401 با آمادگي کامل پليس راهور
خبرگزاری آریا-جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از آغاز طرح زمستانی 1401 از 23 آذرماه تا 20 اسفند ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سید تیمور حسینی در جلسه هماهنگی طرح زمستانی 1401 که با حضور نمایندگان سازمان راهداری، سازمان امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، هواشناسی، وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های ذیربط در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح زمستانی 1401 اظهار داشت: هدف از اجرای طرح زمستان، انسجام و یکپارچگی دستگاه‌های همسو برای ارتقاء ایمنی سفر‌ها و ارائه هرچه بیشتر خدمات در جهت آسایش و آرامش هموطنان عزیز است.
وی با بیان اینکه امیدواریم زمستان پیش رو پربارش و پر خیر و برکت باشد، افزود: باید آمادگی و هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم که بارندگی‌ها اختلالی در تردد‌ها ایجاد نکند.
سردار حسینی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در طرح زمستانی بیان کرد: اگر هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه ذیربط وجود نداشته باشد با مشکلات مختلفی روبه رو خواهیم شد و در مقابل، پیش دستی و آمادگی‌ها باعث می‌شود تردد در جاده‌ها به سهولت انجام شود.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به جامعه در خصوص ملزومات سفر‌های زمستانی عنوان کرد: باید اطلاع رسانی‌های لازم مرتب انجام شود تا هموطنان عزیزی که قصد سفر در 4 ماه آخر سال را دارند حتماً از سلامت فنی خودرو خصوصاً از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی و ... اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفر کنند.
گفتنی است؛ در جلسه مذکور دستگاه‌های ذیربط آمادگی کامل خود را برای اجرای طرح زمستانی 1401 اعلام و مقرر شد این طرح از 23 آذر ماه شروع و تا 20 اسفند ماه ادامه داشته باشد.

نظر شما