شناسهٔ خبر: 57546099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد؛

انتشار اوراق قرض‌الحسنه برای اولین بار در كشور

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: انتشار اوراق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور توسط این بانک در کمتر از یک ماه آینده تا رقم ۱۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شادا، سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد تفاهم همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تامین مالی و حمایت از یک هزار شرکت دانش بنیان و فناور با اشاره به حمایت بانک مرکزی در دولت سیزدهم از بانکداری خرد و قرض الحسنه اظهار کرد: ما در یک‌ سال گذشته توانستیم به اندازه ۱۴ سال گذشته رشد منابع داشته باشیم و این رقم به ۷۰ همت رسیده است، همچنین کمترین‌ معوقات متعلق به این بانک به میزان ۰/۴۶ درصد است.

 وی افزود: بیش از ۲.۵ میلیون نفر به مشتریان بانک اضافه شده‌ و روزانه هشت هزار تسهیلات خرد پرداخت می‌کنیم.

وی‌ با اشاره به تحقق افزایش سقف تسهیلات با کمک بانک‌ مرکزی یادآور شد: بر این اساس سقف تسهیلات برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید و امروز نیز شاهد امضای تفاهم نامه وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعلام اینکه تا پایان سال۳۰ درصد خدمات بانک ما به صورت غیرحضوری خواهد شد، افزود:  اولین بانکی بودیم که توثیق سهام برای دریافت تسهیلات را اجرایی کردیم که تاکنون هزار فقره توثیق سهام داشته‌ایم.

وی همچنین گفت: افتتاح سوپر اپلیکیشنی به نام کیو بانک را خواهیم داشت که کلیه ابعاد زندگی مردم را شامل خواهد شد و آن را هفته آینده و در روز سالگرد آغاز به کار بانک رونمایی می‌کنیم.

وی در تشریح برنامه های آتی بانک گفت: انتشار اوراق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام‌ خواهد شد که کمتر از یک ماه دیگر تا رقم ۱۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود.

وی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند از طریق بستر قرض الحسنه در بخش فروش کمک زیادی به کسب و کارها کرده است و این امکان در حوزه دانش‌بنیان نیز وجود دارد.

نظر شما