شناسهٔ خبر: 57479451 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کاظمی خبر داد؛

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خراسان شمالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی واحد بجنورد برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلام رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد درخصوص برنامه‌های این واحد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: مسئولیت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است که با ریاست استانداری خراسان شمالی و با حضور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دستگاه های اجرایی، سازمان ها، و شرکت‌های استان از 14 آذرماه به مدت سه روز و با همکاری اجرایی پارک علم و فناوری استان در این واحد دانشگاهی افتتاح خواهد شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: نمایشگاه هفته پژوهش در دو بخش پژوهشی با بیش از ۳۵ غرفه برای دستگاههای اجرایی و دانشگاه ها در نظر گرفته شده و بخش دیگر آن بخش فناوری است که به صورت محیط باز و بدون غرفه بندی برپا می شود که هر دو نمایشگاه در کنار یکدیگر و در دو سالن مجزا جنب سالن فرهیختگان دانشگاه در محیطی با متراژ بیش از ۱۰۰۰ متر مربع برپا می شود.

کاظمی درخصوص سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی در هفته پژوهش استان بیان کرد: 20 عنوان سخنرانی با توجه به نیاز روز و مباحث لازم برای دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی توسط استادان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در رشته هایی همچون برق، تربیت‌بدنی، علوم تربیتی، روانشناسی، شیمی، عمران، کارآفرینی معارف و مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان ارائه می شود که علاقمندان با توجه به زمان بندی انجام شده می توانند از مباحث بهره کافی ببرند.

وی افزود: مراسم اختتامیه هفته پژوهش در روز هفدهم آذرماه با حضور مسئولان دانشگاه و استان، پژوهشگران، سخنرانان و دانشجویان برتر در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار خواهد شد و برگزیدگان، پژوهشگران، فن آوران و کارآفرینان برتر  با ارزیابی انجام شده توسط سازمان برنامه و بودجه استان معرفی می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در خاتمه افزود: علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند از ساعات 9 الی 17 جهت بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام /

نظر شما