شناسهٔ خبر: 57455578 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

94 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اسلام آبادغرب به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت: بیش از 94 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، ابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از مراکز مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب، ابتدا اکبر حاصلی رییس مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی از وضعیت مرکز مخابرات این شهرستان، بیان کرد: بیش از 94 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در ادامه از واحدهای فنی این مرکز بازدید و وضعیت آن را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: آموزش به جوانان و دانشجویان برای استفاده از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری با توجه به بستری که برایشان ایجاد شده لازم و ضروریست، چرا که با آموزش می‌توانیم سبک‌های سنتی را کنار بزنیم و از سبک‌های نوین در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی افزود: آموزش می‌تواند با حمایت و برگزاری رویدادهای استارتاپی و معرفی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری انجام شود.

در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعاتا ز اداره پست شهرستان اسلام‌آباد غرب بازدید و از نزدیک باکارکنان واحدهایی که بصورت مستقیم نسبت به ارائه خدمات به مردم انجام وظیفه می‌کنند، گفتگو کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید با توجه به خدماتی بودن پست به عنوان سرلوحه‌ی کار قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از مشکلات و کم و کاستی‌های مرکز پست اطلاع پیدا کرد و بیان کرد: باید پیگیری وضعیت ساختمان قدیمی پست که در زمان زلزله دچار آسیب شده است، در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما