شناسهٔ خبر: 57437635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۵۰۰ میلیون تومان به پروژه یادمان سردار شهید کاوه اختصاص یافت

با دستور استاندار خراسان جنوبی، ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه یادمان سردار شهید کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی‌ خود، امروز پنج شنبه (۱۰ آذر) راهی قاینات شد و در بازدید از یادمان سردار شهید کاوه، با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل این پروژه موافقت کرد.

 

در جریان دیداری که ۲۷ شهریور ماه امسال استاندار با خانواده معزز سردار شهید محمود کاوه داشت، مادر بزرگوار شهید، دکتر قناعت را به حضور در بیهود و بازدید از روند اجرای این یادمان دعوت کرد. 

 

بازدید امروز استاندار از این یادمان، پیرو آن دعوت و با هدف بررسی شرایط موجود پروژه انجام شد. یادمان سردار شهید کاوه در سه راهی روستای بیهود- خروجی روستای گریمنج- در حال احداث است. عملیات اجرایی این پروژه آذرماه سال ۹۹ آغاز شده است. این یادمان در ابعاد ۱۰ متر در ۱۰ متر و به ارتفاع ۸ مترمربع اجرا می‌شود.

 

همچنین در بازدید استاندار خراسان جنوبی از کتابخانه مرکزی قاین، مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در حال احداث اختصاص یافت.

 

عملیات اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی قاینات در سال 1389 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این پروژه با زیربنای سه هزار مترمربع در حال اجراست و در حال حاضر 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

بر اساس این گزارش، همچنین نماینده دولت سیزدهم در جریان حضور در بیهود، از پروژه نیمه تمام سالن ورزشی این روستا بازدید کرد. این پروژه که در سال ۹۴ آغاز شده در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. تکمیل و بهره برداری از پروژه سالن ورزشی روستای بیهود، ۲ میلیارد تومان اعتبار گرفت. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

نظر شما