شناسهٔ خبر: 57322951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسیج دانشجویی موتور محرک پیاده‌سازی اهداف نظام

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری است، گفت: بلوچ‌ها بینی انگلیسی‌ها را در دره نالک به خاک مالیده و ثابت کرده‌اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی با عنوان همایش بزرگ پیشگامان رهایی به مناسبت تاسیس بسیج دانشجویی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده دانشجویان شیعه و سنی در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به خیر مقدم به دانشجویان و مسیولین حاضر در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی استان گفت: میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص انقلابی زمینه ساز حل مشکلات امروز کشور است.

ابوالفضل سرگزی افزود: بسیج دانشجویی مسأله محوری را به عنوان نگاه حاکم بر تمامی عرصه ها و اقدامات اخیر خود قرار داده و این باعث شده امروز دانشجویان بسیجی پیشگام در شناسایی مسایل استان باشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در جمع بزرگ دانشجویان بسیجی گفت: بسیج دانشجویی امروز موتور محرک پیاده سازی اهداف انقلاب در دانشگاه است.

فداحسین مالکی دانشجویان را به عنوان حافظان آرمان های انقلاب معرفی کرد و افزود: امروز رسالت وجودی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب و پرورش مدیران تشکیلاتی برای آینده نظام است.

وی با گلایه از افراد ساکت در فتنه اخیر کشور گفت: امروز سکوت جایز نیست و همه افراد با هر گرایش سیاسی باید موضع خود را نسبت به اتفاقات اخیر روشن کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز باب مطالبه گری در کشور باز است و مسئولین باید در مقابل خواسته های به حق دانشجویان پاسخ گو باشند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری است، گفت: بلوچ ها بینی انگلیسی ها را در دره نالک به خاک مالیده اند و ثابت کرده اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند.

علیرضا کیخا ادامه داد: توصیه من به همه جوانان سیستان و بلوچستان این است که تاریخ رشادت های قوم بلوچ در مقابل انگلیس را فراموش نکنید.

وی جمهوری اسلامی ایران را حکومت حامی مستضعفین در سراسر جهان معرفی کرد و ادامه داد: اشتباهاتی فردی را به نام نظام ننویسید.

کیخا با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به دنبال بهانه تراشی است، افزود: دشمن روی مسایل قومی و مذهبی حساب باز کرده است، ما اقیانوسی از اشتراکات داریم که باید روی آنها دست بگذاریم، نباید اختلاف ها را به خیابان ها بکشیم.

وی گفت: اگر مردم سیستانی و بلوچ قدردان گذشته و تاریخ غنی خود باشند این استان الگوی تمام عیار وحدت جهان اسلام خواهد بود.

 

نظر شما