شناسهٔ خبر: 57316790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

رسالت وجودی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب است

زاهدان- ایرنا- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رسالت وجودی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب و پرورش مدیران تشکیلاتی برای آینده نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا فدا حسین مالکی در همایش پیشگامان رهایی به مناسبت تاسیس بسیج دانشجویی با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با حضور گسترده دانشجویان شیعه و سنی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهارداشت: بسیج دانشجویی امروز موتور محرک پیاده سازی اهداف انقلاب در دانشگاه است.
وی دانشجویان را به عنوان حافظان آرمان های انقلاب معرفی کرد و افزود:رسالت وجودی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از افراد ساکت در فتنه اخیر کشور گفت: امروز سکوت جایز نیست و همه افراد با هر گرایش سیاسی باید موضع خود را نسبت به اتفاقات اخیر روشن کنند.
وی ادامه داد: امروز باب مطالبه گری در کشور باز است و مسوولان باید در مقابل خواسته‌های به حق دانشجویان پاسخگو باشند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص انقلابی زمینه ساز حل مشکلات امروز کشور است.
ابوالفضل سرگزی افزود: بسیج دانشجویی مسأله محوری را به عنوان نگاه حاکم بر تمامی عرصه‌ها و اقدامات اخیر خود قرار داده و این باعث شده امروز دانشجویان بسیجی پیشگام در شناسایی مسایل استان باشند.
جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری آن است، گفت: بلوچ ها بینی انگلیسی ها را در دره نالک به خاک مالیده‌ و ثابت کرده‌اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می‌کنند.
علیرضا کیخا ادامه داد: توصیه من به همه جوانان سیستان و بلوچستان این است که تاریخ رشادت‌های قوم بلوچ در مقابل انگلیس را فراموش نکنید.
وی جمهوری اسلامی ایران را حکومت حامی مستضعفان در سراسر جهان معرفی کرد و ادامه داد: اشتباهات فردی را به نام نظام ننویسید.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بدنبال بهانه تراشی است، افزود: دشمن روی مسائل قومی و مذهبی حساب باز کرده و ما اقیانوسی از اشتراکات داریم که باید روی آنها دست بگذاریم، نباید اختلاف‌ها را به خیابان ها بکشیم.
جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اگر مردم سیستانی و بلوچ قدردان گذشته و تاریخ غنی خود باشند این استان الگوی تمام عیار وحدت جهان اسلام خواهد بود.

نظر شما