شناسهٔ خبر: 56550606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در گفت‌و‌گو با آنا

عضو کمیته انضباطی: شکایتی از حاج ملک و کمیته داوران از استقلال به دست ما نرسیده است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شکایت داور دیدار استقلال و فولاد خوزستان از آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اتفاقات داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در صدر اخبار داوری کشور قرار دارد.

فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال از دادستانی درخواست کرده همانند کشور ایتالیا، تلفن‌های داوران شنود شود و این موضوع واکنش حمید حاج ملک داور وسط مسابقه و کمیته داوران را به همراه داشت تا مدعی شوند از فرشید سمیعی و باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت می‌کنند. 

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به خبرنگار ورزشی آنا در پاسخ به این سوال که ایا شکایت داور بازی استقلال و کمیته داوران در کمیته اضنباطی به ثبت رسیده یا خیر گفت: هنوز شکایتی به این کمیته نرسیده و متعاقبا پرونده‌ای هم تشکیل نشده است. در صورتی که چنین شکایتی ارسال شود مراتب مربوطه همانند دیگر شکایات انجام خواهد شد.

وی در مورد جلسه انضباطی ریکاردو ساپینتو که در دیدار با گل‌گهر سیرجان کارت قرمز گرفت و اینکه سرمربی استقلال یک جلسه محرومیت تعلیقی دارد، گفت: ساپینتو فردا در جلسه کمیته انضباطی شرکت می‌کند تا توضیحات و مدارک خود را به مسئولان این کمیته ارائه دهد. اعضای کمیته پس از شنیدن صحبت‌های سرمربی پرتغالی استقلال و بررسی تمامی اسناد، احتمالا همان فردا نسبت به صدور حکم انضباطی ساپینتو اقدام می‌کنند. البته اگر پس از جلسه با سرمربی تیم استقلال نیاز به تحقیقی نباشد احتمالا این حکم صادر می‌شود.

به گزارش آنا، روز گذشته سلیمانی عضو کمیته داوران و همچنین حاج ملک اعلام کردند که از معاون باشگاه استقلال به دلیل اظهارات در تلویزیون شکایت کرده‌اند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

نظر شما