شناسهٔ خبر: 56515055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

محرومیت در انتظار سرمربی سایپا و مربی استقلال

ماجرای درگیری خونین سرمربیان سابق استقلال و فولاد در لیگ دسته اول+تصاویر

در دیدار سایپا و استقلال خوزستان از سری مسابقات لیگ دسته اول صحنه های زشتی رخ داده که کار مربیان دو تیم را به درگیری فیزیکی کشانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال خوزستان روز گذشته در شرایطی برگزار شد که از این مسابقه اخبار ناخوشایندی مخابره شده است.

در شرایطی که دو تیم در طول 90 دقیقه با تساوی به کار خود پایان دادند درگیری محمود فکری سرمربی تیم سایپا و فرشاد بختیاری زاده مربی استقلال خوزستان روی سکوها صحنه های زشتی را رقم زده است.

ضربه محکم سرمربی سایپا که تاکنون چنین حرکتی را از وی ندیده بودیم به صورت مربی استقلال خوزستان باعث ایجاد درگیری شده هرچند مسئولان باشگاه سایپا معتقد هستند که شکستن سر بازیکن تیم سایپا توسط افراد حاضر روی سکو باعث ایجاد این درگیری خونین شده است. به نظر می رسد محرومیت چند جلسه ای اولین ترکش درگیری در خوزستان باشد که کمیته انضباطی فدراسیون را وادار به واکنش خواهد کرد.

در تصاویری که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده محمود فکری مشتی به صورت بختیاری زاده زده و البته باشگاه ساپا نیز تصویری از سر شکسته بازیکن این تیم منتشر کرده است. فرشاد بختیاری زاده سابقه حضور در تیم فولاد خوزستان را هم دارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما