شناسهٔ خبر: 56513629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول فضای مجازی بسیج مازندران:

برای مقابله با دشمن باید در کنار جهاد تبیین به سواد رسانه ای مجهز شد

نوری گفت: با توجه به جنگ روانی دشمن و جنگ شناختی فعلی نیازمند سواد رسانه ای در کنار جهاد تبیین هستیم و باید در این حوزه فعال وارد عمل شویم.

صاحب‌خبر -

محمد نوری امروز(14 مهر) در حاشیه همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج استان مازندران به مدت دو روز در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار و با استفاده از اساتید مجرب کشوری  برگزار شد تا در این بخش توانمندی لازم ایجاد شود.

 

مسئول فضای مجازی بسیج مازندران افزود: همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج استان مازندران برگزار شد و تلاش شد تا از فعالان مجازی در حوزه های رصد، تولید محتوا، سواد رسانه ای و فن آوری که در قالب گردان های سایبری بسیج سازماندهی شدند؛ استفاده و برای توانمندسازی در این حوزه تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات حوزه فضای مجازی رصد است و اینکه مسئولان ما نسیبت به فضای مجازی اطلاعات داشته باشند که این موارد رصد و در قالب بولتن به مسئولان ارائه می شود.

 

به گفته نوری، در حوزه تولید محتوا هم بسیجیان در قالب مختلف انیمیشن، پوستر، کلیپ و موشن گرافی و..  وارد عمل شده و همچنین در شبکه های اجتماعی هم جریان سازی لازم انجام می شود تا محتواهای خوب به صورت گسترده در اختیار مردم قرار گیرد.

 

مسئول فضای مجازی بسیج مازندران افزود: سواد رسانه ای نیاز امروز است و به شدت مردم به این بخش نیاز دارند و با توجه به جنگ روانی دشمن و جنگ شناختی فعلی نیازمند سواد رسانه ای در کنار جهاد تبیین هستیم و در این حوزه با استافاده از مدرسین فضای مجازی و سواد رسانه ای وارد عمل شدیم.

 

وی خاطر نشان کرد: از دیگر عرصه های مهم ما حوزه فن آوری است که افراد برنامه نویس و گرافیست می توانند در این دوره ها وارد عمل شده و همچنین در حوزه رسانه ، خبرنگاران در قالب گردان سایبری وارد عمل شده و فعال شوند.

 

نوری یادآور شد: از همه علاقمندان در حوزه فضای مجازی دعوت می شود و افراد می توانند به حوزه ها و پایگاههای بسیج مراجعه و اعلام رضایت کنند تا عضو گردان سایبری ما شده و در بخش های مختلف کمک کار ما باشند.

پایان پیام/175

نظر شما